Infobulletins: verschil tussen versies
(nieuwe pagina infobulletins) |
(archief opleidersbulletin ingevuld) |
||
Regel 29: | Regel 29: | ||
</accordion> | </accordion> | ||
<accordion parent="accordion" heading="OPLEIDERS"> | <accordion parent="accordion" heading="OPLEIDERS"> | ||
− | + | *[https://mailchi.mp/36731e758a0c/nieuwsbrief-provu-juni-2021 juni 2021] <br /> | |
+ | GEAR auditoren & gesprekspartners gezocht, Wiki-nieuw: arts-patiënt-communicatie, pilot intervisie in fase 2, aios-comodel, versoepeling plaatsingsbeleid nieuwe aios, aandacht voor Twente | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/cd85197c634d/hao-provussioneel-maart-2021 maart 2021] <br /> | ||
+ | HAOVUmc zoekt enthousiaste bestuursleden, nieuwe voorzitter COMO, koppelproces onder de loep, nieuw koppelplatform, welke informatie hebben we van jou nodig, visitatie via het instituut, Wiki - leerlijn praktijkmanagement, bij wie moet je zijn met welke vraag, aios - studietijd en compenseren diensten | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/170d95c40204/hao-provussioneel-december-2020 december 2020] <br /> | ||
+ | Rob Dijkstra wordt nieuwe hoofd van de huisartsopleiding locatie VUmc, nieuwe onderwijscoördinator, secretaris MT, nieuwe homepage Wiki, verslag curriculumconferentie oktober 2020, consulten opnemen met mondmasker, telefonisch of online. | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/e8ba12a364ca/hao-provussioneel-september-2020 september 2020] <br /> | ||
+ | experiment met koppelen 'vreemde' groep opleiders en aios, onderzoek naar technische vaardigheden in de opleidingspraktijk, blended leren; wat is de evidence, verdiepend luisteren/deep listening, artikel over IOP in H&W. | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/04dbf85caddf/hao-provussioneel-juni-2020 juni 2020] <br /> | ||
+ | selectienieuws (loting), onderzoek online terugkomdagonderwijs, onderzoek van onderwijs (hoe is het voor patiënt om consult met aios te hebben al opleider meekijkt?). | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/b8372b57431b/hao-provussioneel-december-2019 december 2019] <br /> | ||
+ | van VUmc en AMC tot Amsterdam UMC, wat betekent het voor de praktijk als jouw aios langer ziek is, om-en-om spreekuur voortaan vast onderdeel van de opleiding, verslag eerste curriculumconferentie oktober 2019. | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/a58e1b0ebded/hao-provussioneel-september-2019 september 2019] <br /> | ||
+ | gebruikt u de Wiki al, series in het expertonderwijs, de waarnemend huisarts (column), voorstellen: Roos Parti. | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/4c414a970448/hao-provussioneel-juni-2019 juni 2019] <br /> | ||
+ | compensatie diensten door aios, nieuwe teamleider fase 1. | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/76d618a307cc/hao-provussioneel-maart-2019 maart 2019] <br /> | ||
+ | handige links mantelzorg, stollingsstoornissen bij vrouwen. | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/b279de3e84ec/hao-provussioneel-december-2018 december 2018] <br /> | ||
+ | leergesprek in een nieuw jasje, onderzoek naar technische vaardigheden in de opleidingspraktijk, nieuwe locatie dependance Twente. | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/e954d1a03140/hao-provussioneel-september-2018 september 2018] <br /> | ||
+ | landelijke herijking kernwaarden, hoe vind ik een artikel, gezamenlijk onderwijs in het gezondheidscentrum. | ||
+ | |||
+ | *[https://mailchi.mp/7885d10e8570/digitale-provu-december-2017 december 2017]<br /> | ||
+ | SBOH-bonus, update toetsplan. | ||
+ | |||
+ | *[https://us6.campaign-archive.com/?u=255ca7becdeca534573d96853&id=723a709cbc februari 2017] <br /> | ||
+ | over naar een tweefasenstructuur, taakgerichte leergesprekken. | ||
</accordion> | </accordion> | ||
</div> | </div> |
Versie van 16 sep 2021 om 11:44
Praktisch |
---|
Hoofd |
Adjunct hoofd |
Inleiding
Aios en opleiders ontvangen van ons vier keer per jaar een infobulletin met belangrijke informatie, aangevuld met interessante nieuwtjes en leuke berichten. We gaan ervan uit dat alle betrokkenen de infobulletins lezen, zodat ze op de hoogte blijven van wat er bij de opleiding speelt, wanneer er toetsing of scholing is waarbij extra toelichting gewenst is (bijv. een LHK of voor opleiders de meerdaagse), etc.
Hieronder vind je per doelgroep het archief van deze infobulletins, met daarbij de belangrijkste onderwerpen benoemd.
Lorem ipsum...
GEAR auditoren & gesprekspartners gezocht, Wiki-nieuw: arts-patiënt-communicatie, pilot intervisie in fase 2, aios-comodel, versoepeling plaatsingsbeleid nieuwe aios, aandacht voor Twente
HAOVUmc zoekt enthousiaste bestuursleden, nieuwe voorzitter COMO, koppelproces onder de loep, nieuw koppelplatform, welke informatie hebben we van jou nodig, visitatie via het instituut, Wiki - leerlijn praktijkmanagement, bij wie moet je zijn met welke vraag, aios - studietijd en compenseren diensten
Rob Dijkstra wordt nieuwe hoofd van de huisartsopleiding locatie VUmc, nieuwe onderwijscoördinator, secretaris MT, nieuwe homepage Wiki, verslag curriculumconferentie oktober 2020, consulten opnemen met mondmasker, telefonisch of online.
experiment met koppelen 'vreemde' groep opleiders en aios, onderzoek naar technische vaardigheden in de opleidingspraktijk, blended leren; wat is de evidence, verdiepend luisteren/deep listening, artikel over IOP in H&W.
selectienieuws (loting), onderzoek online terugkomdagonderwijs, onderzoek van onderwijs (hoe is het voor patiënt om consult met aios te hebben al opleider meekijkt?).
van VUmc en AMC tot Amsterdam UMC, wat betekent het voor de praktijk als jouw aios langer ziek is, om-en-om spreekuur voortaan vast onderdeel van de opleiding, verslag eerste curriculumconferentie oktober 2019.
gebruikt u de Wiki al, series in het expertonderwijs, de waarnemend huisarts (column), voorstellen: Roos Parti.
compensatie diensten door aios, nieuwe teamleider fase 1.
handige links mantelzorg, stollingsstoornissen bij vrouwen.
leergesprek in een nieuw jasje, onderzoek naar technische vaardigheden in de opleidingspraktijk, nieuwe locatie dependance Twente.
landelijke herijking kernwaarden, hoe vind ik een artikel, gezamenlijk onderwijs in het gezondheidscentrum.
SBOH-bonus, update toetsplan.
over naar een tweefasenstructuur, taakgerichte leergesprekken.