Declaraties: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met '''30/6/22: Deze pagina wordt binnenkort gevuld''')
 
Regel 1: Regel 1:
''30/6/22: Deze pagina wordt binnenkort gevuld''
+
<ol class="breadcrumb" style="width:100%;">
 +
<li class="breadcrumb-item">[[Hoofdpagina]]</li>
 +
<li class="breadcrumb-item">[[Regelgeving]]</li>
 +
<li class="breadcrumb-item active" aria-current="page">{{PAGENAME}}</li>
 +
</ol>
 +
<br />
 +
{| class="infobox regelgeving"
 +
! <span class="infobox-titel">[[Financiën]]</span>
 +
|-
 +
|
 +
'''Hoofd'''<br />
 +
{{Functie - Hoofd}}
 +
|-
 +
|
 +
'''Adjunct hoofd'''<br />
 +
{{Functie - Adjunct-hoofd}}
 +
|-
 +
|
 +
'''Manager bedrijfsvoering'''<br />
 +
Hans den Ouden
 +
|}
 +
=== Inleiding ===
 +
Op deze pagina staat de uitleg van het declaratieproces voor ‘geleverde diensten’ aan Huisartsopleiding Amsterdam UMC, locatie VUmc.<br />
 +
De betrokkenen zijn:
 +
*medewerkers van de opleiding (opdrachtgever, afdeling financiën);
 +
*declaranten (gastdocenten, acteurs, selectiecommissieleden, supervisoren, BCT-beoordelaars, leveranciers);
 +
*afdeling crediteuren van Amsterdam UMC.
 +
 
 +
Onderaan deze pagina wordt in een stroomschema het declaratieproces visueel weergegeven.<br />
 +
 
 +
Kosten die de aios maakt voor de opleiding, zoals aanschaf van de UZI-pas, instrumenten of congresbezoek, worden gedeclareerd bij [https://www.sboh.nl/opleiding-huisarts de SBOH].
 +
 
 +
Groep accordions
 +
<div class="panel-group" id="accordion1">
 +
<accordion parent="accordion1" heading="Stap 1: opdrachtgever">
 +
De medewerker (opdrachtgever) van de huisartsopleiding vraagt via het digitale formulier ‘aanvraag inkoopordernummer’ onderaan deze pagina een inkoopordernummer aan. <br />
 +
 
 +
'''Uitzondering'''<br />
 +
Voor drie groepen declaranten wordt via dit standaard Excelsheet in één keer voor de hele groep een inkoopordernummer aangevraagd. Het ingevulde bestand wordt aan Hans den Ouden (jm.denouden@amsterdamumc.nl) gemaild ter verwerking. <br />
 +
Het gaat om:
 +
*Beoordelaars van de BasisConsultvoeringsToets
 +
*Selectiecommissieleden (opleiders)*
 +
*Supervisoren
 +
 
 +
Aios die ingezet zijn als commissielid ontvangen een declaratielink (zie stap 2c). Medewerkers van de opleiding die buiten hun contracturen werkzaamheden verrichten voor de selectiecommissie kunnen die uren in overleg met hun teamleider via MijnHR declareren (zie stap 2d).
 +
</accordion>
 +
<accordion parent="accordion1" heading="SECTION2">
 +
Lorem ipsum…
 +
</accordion>
 +
 
 +
=== Stap 1: opdrachtgever ===
 +
De medewerker (opdrachtgever) van de huisartsopleiding vraagt via het digitale formulier ‘aanvraag inkoopordernummer’ onderaan deze pagina een inkoopordernummer aan. <br />
 +
 
 +
'''Uitzondering'''<br />
 +
Voor drie groepen declaranten wordt via dit standaard Excelsheet in één keer voor de hele groep een inkoopordernummer aangevraagd. Het ingevulde bestand wordt aan Hans den Ouden (jm.denouden@amsterdamumc.nl) gemaild ter verwerking. <br />
 +
Het gaat om:
 +
*Beoordelaars van de BasisConsultvoeringsToets
 +
*Selectiecommissieleden (opleiders)*
 +
*Supervisoren
 +
 
 +
Aios die ingezet zijn als commissielid ontvangen een declaratielink (zie stap 2c). Medewerkers van de opleiding die buiten hun contracturen werkzaamheden verrichten voor de selectiecommissie kunnen die uren in overleg met hun teamleider via MijnHR declareren (zie stap 2d).

Versie van 30 jun 2022 om 12:33


Financiën

Hoofd
Rob Dijkstra

Adjunct hoofd
Jeroen Woertman

Manager bedrijfsvoering
Hans den Ouden

Inleiding

Op deze pagina staat de uitleg van het declaratieproces voor ‘geleverde diensten’ aan Huisartsopleiding Amsterdam UMC, locatie VUmc.
De betrokkenen zijn:

  • medewerkers van de opleiding (opdrachtgever, afdeling financiën);
  • declaranten (gastdocenten, acteurs, selectiecommissieleden, supervisoren, BCT-beoordelaars, leveranciers);
  • afdeling crediteuren van Amsterdam UMC.

Onderaan deze pagina wordt in een stroomschema het declaratieproces visueel weergegeven.

Kosten die de aios maakt voor de opleiding, zoals aanschaf van de UZI-pas, instrumenten of congresbezoek, worden gedeclareerd bij de SBOH.

Groep accordions

De medewerker (opdrachtgever) van de huisartsopleiding vraagt via het digitale formulier ‘aanvraag inkoopordernummer’ onderaan deze pagina een inkoopordernummer aan.

Uitzondering
Voor drie groepen declaranten wordt via dit standaard Excelsheet in één keer voor de hele groep een inkoopordernummer aangevraagd. Het ingevulde bestand wordt aan Hans den Ouden (jm.denouden@amsterdamumc.nl) gemaild ter verwerking.
Het gaat om:

  • Beoordelaars van de BasisConsultvoeringsToets
  • Selectiecommissieleden (opleiders)*
  • Supervisoren

Aios die ingezet zijn als commissielid ontvangen een declaratielink (zie stap 2c). Medewerkers van de opleiding die buiten hun contracturen werkzaamheden verrichten voor de selectiecommissie kunnen die uren in overleg met hun teamleider via MijnHR declareren (zie stap 2d).

Lorem ipsum…

Stap 1: opdrachtgever

De medewerker (opdrachtgever) van de huisartsopleiding vraagt via het digitale formulier ‘aanvraag inkoopordernummer’ onderaan deze pagina een inkoopordernummer aan.

Uitzondering
Voor drie groepen declaranten wordt via dit standaard Excelsheet in één keer voor de hele groep een inkoopordernummer aangevraagd. Het ingevulde bestand wordt aan Hans den Ouden (jm.denouden@amsterdamumc.nl) gemaild ter verwerking.
Het gaat om:

  • Beoordelaars van de BasisConsultvoeringsToets
  • Selectiecommissieleden (opleiders)*
  • Supervisoren
Aios die ingezet zijn als commissielid ontvangen een declaratielink (zie stap 2c). Medewerkers van de opleiding die buiten hun contracturen werkzaamheden verrichten voor de selectiecommissie kunnen die uren in overleg met hun teamleider via MijnHR declareren (zie stap 2d).