ComBeL: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
k |
k |
||
Regel 20: | Regel 20: | ||
===ComBels voor opleiders=== | ===ComBels voor opleiders=== | ||
− | * | + | *[https://www.huisartsopleiding.nl/images/toetsing/ComBeL_jaar_1_hao_juli_2013.pdf ComBeL 1e Huisartsstage] |
*[https://www.huisartsopleiding.nl/images/toetsing/ComBel_jaar_2_VKS_juli_2013.pdf ComBeL Klinische stage] | *[https://www.huisartsopleiding.nl/images/toetsing/ComBel_jaar_2_VKS_juli_2013.pdf ComBeL Klinische stage] | ||
*[https://www.huisartsopleiding.nl/images/toetsing/ComBeL_jaar_2_GGZstage__juli_2013.pdf ComBeL GGZ stage] | *[https://www.huisartsopleiding.nl/images/toetsing/ComBeL_jaar_2_GGZstage__juli_2013.pdf ComBeL GGZ stage] |
Versie van 2 aug 2018 om 08:27
Met de CompetentieBeoordelingsLijsten (ComBeLs) onderbouwen opleiders en docenten / opleiders hun oordeel over de aios.
De ComBeLs bestrijken de zeven competentiegebieden uit het competentieprofiel van de huisarts:
- vakinhoudelijk handelen
- communicatie (met patiënt)
- samenwerken
- organiseren
- maatschappelijk handelen
- wetenschap en onderwijs
- professionaliteit.
Ieder competentiegebied omvat verschillende competenties en van elke competentie zijn de indicatoren voor de beoordeling omschreven.
Voor wie
De opleider/docent vult de lijst in aan de hand van zoveel mogelijk directe observaties. Ook de aios kan een eigen exemplaar van de ComBeL passend bij de stage en beoordelaar invullen.
Wanneer
De ComBeL ligt ter tafel tijdens het voortgangsgesprek. Eventuele verschillen worden besproken en geanalyseerd.
ComBels voor opleiders
- ComBeL 1e Huisartsstage
- ComBeL Klinische stage
- ComBeL GGZ stage
- ComBeL CZ stage
- ComBeL 2e Huisartsstage
. | |||||
ComBeL 1e Huisartsstage |
ComBeL Klinische stage |
ComBeL CZ stage |
ComBeL GGZ stage |
ComBeL 2e Huisartsstage |