Sjabloon: APC-10: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
(Nieuwe pagina aangemaakt met '<div class="panel-group" id="APC-10"> <accordion parent="APC-10" heading="10. Praktijkmanagement (communicatie in de praktijk)"> <big>'''De aios:'''</big> *Voert ee...') |
|||
Regel 14: | Regel 14: | ||
*Voert een gesprek met de patiënt naar aanleiding van een fout of een klacht | *Voert een gesprek met de patiënt naar aanleiding van een fout of een klacht | ||
− | Deze aandachtspunten, opgetekend in het [[Landelijk APC Curriculum]], vinden aansluiting met de [[Leerlijn | + | Deze aandachtspunten, opgetekend in het [[Landelijk APC Curriculum]], vinden aansluiting met de [[Leerlijn praktijkmanagement]]. |
</accordion> | </accordion> | ||
</div> | </div> |
Huidige versie van 8 dec 2021 om 10:56
De aios:
- Voert een voortgangsgesprek en functioneringsgesprek met medewerkers
- Voert een beoordelingsgesprek
- Voert een sollicitatiegesprek
- Hanteert in de samenwerking de regels van feedback
- Coacht, motiveert en begeleidt medewerkers
- Delegeert en instrueert medewerkers (leidinggeven)
- Vergadert en overlegt effectief
- Signaleert en bespreekt communicatieproblemen en conflicten in de praktijk (samenwerking)
- Benoemt en bevordert het gebruik van digitale informatie in de praktijk (bijv. thuisarts.nl)
- Spreekt collega’s en andere medewerkers aan op hun functioneren, ook ongevraagd
- Voert een gesprek met de patiënt naar aanleiding van een fout of een klacht
Deze aandachtspunten, opgetekend in het Landelijk APC Curriculum, vinden aansluiting met de Leerlijn praktijkmanagement.