Langdurige klachten na COVID-19: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
k (→Doel) |
k (→Bronnen) |
||
Regel 61: | Regel 61: | ||
Zelfstudie | Zelfstudie | ||
==== Bronnen ==== | ==== Bronnen ==== | ||
− | {{Footer - Leerlijn chronische zorg}} | + | Relevante artikelen: |
+ | |||
+ | NTVG: [https://www.ntvg.nl/artikelen/nieuws/langdurig-gevloerd-door-covid-19/volledig Langdurig gevloerd door covid-19]{{Footer - Leerlijn chronische zorg}} |
Versie van 21 jan 2021 om 14:23
Inhoud
Relevantie
Doel
Nu de COVID-19 pandemie ons al langere tijd in zijn greep houdt, komen we in de huisartsenpraktijk steeds vaker de lange termijn effecten van dit nieuwe ziektebeeld tegen.
Op deze plek willen we de beschikbare informatie met jullie delen omtrent de huidige kennis van langdurige klachten na een COVID-19 besmetting.
Gebruiksaanwijzing
Deze bouwsteen is nog onder constructie
Onderwijsactiviteiten
Zelfstudie
Bronnen
Relevante artikelen:
NTVG: Langdurig gevloerd door covid-19De bouwstenen in de leerlijn chronische zorg
De leerlijnen
Categorie: De 10 huisartsgeneeskundige thema's
Kort | Spoed | Chron | Ouderen | Kind | Psych | ALK | Pall | Preventie | Praktijk |
Korte episode zorg |
Spoedeisende zorg |
Chronische zorg |
Complexe ouderenzorg |
Zorg voor het kind |
Psychische klachten |
ALK |
Palliatieve zorg |
Preventie |
Praktijkmanagement |
Categorie: Competentiegebieden
Medisch handelen | Comm |
Maatsch. handelen | Weten |
Profess |
Medisch handelen |
Communicatie |
Maatschappelijk handelen |
Wetenschap |
Professionaliteit |
Categorie: Overige aandachtsgebieden
Diversiteit | Seksuali |
Innovatie |
Diversiteit |
Seksualiteit |
Innovatie |
Categorieën:
- Leerlijn chronische zorg
- Bouwsteen
- Auteur - Paul Janssen
- Auteur - Susanne Claessen
- Auteur - Koen de Blok
- Auteur - Elly Smids
- Auteur - Judith Tjin-a-Ton
- Auteur - Doris Heijkoop
- 1e Huisartsstage
- Klinische stage
- CZ stage
- GGZ stage
- 2e Huisartsstage
- KBA 3.1 - Chronische ziekten
- Competentiegebied 1 - Medisch handelen
- Competentiegebied 2 - Communicatie
- Competentiegebied 3 - Samenwerken
- Competentiegebied 4 - Organiseren
- Competentiegebied 5 - Maatschappelijk handelen
- Competentiegebied 6 - Kennis en wetenschap
- Competentiegebied 7 - Professionaliteit
- Aandachtsgebied - Diversiteit
- Toepassing - Leergesprek
- Toepassing - Praktijkleren
- Toepassing - Onderwijsprogramma
- Toepassing - Zelfstudie