Somatische controles bij ernstige psychiatrische aandoeningen: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
k (→Relevantie) |
k |
||
Regel 27: | Regel 27: | ||
{{Toepassing - Leergesprek}} | {{Toepassing - Leergesprek}} | ||
{{Toepassing - Praktijkleren}} | {{Toepassing - Praktijkleren}} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|} | |} | ||
ONDER CONSTRUCTIE | ONDER CONSTRUCTIE |
Versie van 20 dec 2018 om 16:18
Leerlijn psychische klachten | |
---|---|
Auteur | |
Stage | |
KBA |
Overall |
Competenties | |
Leerplek |
ONDER CONSTRUCTIE
Inhoud
Relevantie
Doelen
Gebruiksaanwijzing
Onderwijsactiviteiten
Bronnen
De bouwstenen in de leerlijn psychische klachten
De leerlijnen
Categorie: De 10 huisartsgeneeskundige thema's
Kort | Spoed | Chron | Ouderen | Kind | Psych | ALK | Pall | Preventie | Praktijk |
Korte episode zorg |
Spoedeisende zorg |
Chronische zorg |
Complexe ouderenzorg |
Zorg voor het kind |
Psychische klachten |
ALK |
Palliatieve zorg |
Preventie |
Praktijkmanagement |
Categorie: Competentiegebieden
Medisch handelen | Comm |
Maatsch. handelen | Weten |
Profess |
Medisch handelen |
Communicatie |
Maatschappelijk handelen |
Wetenschap |
Professionaliteit |
Categorie: Overige aandachtsgebieden
Diversiteit | Seksuali |
Innovatie |
Diversiteit |
Seksualiteit |
Innovatie |