Crisisopname ouderen: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
(Lege pagina aangemaakt)
 
(layout gemaakt)
Regel 1: Regel 1:
  
 +
{{Header - Leerlijn complexe ouderenzorg}}
 +
 +
{| class="infobox leerlijn-ouderen"
 +
! {{Titelbalk - Leerlijn complexe ouderenzorg}}
 +
|-
 +
|'''Auteur'''
 +
|
 +
Monique Petra
 +
 +
{{Auteur - Niek van Asperen}}
 +
|-
 +
|'''Stage'''
 +
|
 +
{{stage - 2e Huisartsstage}}
 +
|-
 +
|'''KBA'''
 +
|
 +
{{KBA 4.3 - Intercurrente ziekten}}
 +
|-
 +
|'''Competenties'''
 +
|
 +
{{Competentiegebied 1 - Medisch handelen}}
 +
{{Competentiegebied 4 - Organiseren}}
 +
|-
 +
|'''Leerplek'''
 +
|
 +
{{Toepassing - Leergesprek}}
 +
{{Toepassing - Praktijkleren}}
 +
|}
 +
=== Relevantie ===
 +
 +
 +
=== Doel ===
 +
 +
 +
=== Gebruiksaanwijzing ===
 +
 +
 +
=== Onderwijsactiviteiten ===
 +
 +
 +
==== Bronnen ====
 +
 +
 +
 +
{{Footer - Leerlijn complexe ouderenzorg}}

Versie van 5 feb 2021 om 11:23


Leerlijn complexe ouderenzorg
Auteur

Monique Petra

Niek van Asperen

Stage

2e Huisartsstage

KBA

3. Intercurrente ziekten

Competenties

Medisch handelen
Organiseren

Leerplek

Leergesprek
Praktijkleren

Relevantie

Doel

Gebruiksaanwijzing

Onderwijsactiviteiten

Bronnen

De bouwstenen in de leerlijn complexe ouderenzorg

De leerlijnen

Categorie: De 10 huisartsgeneeskundige thema's
Kort Spoed Chron Ouderen Kind Psych ALK Pall Preventie Praktijk
Korte episode zorg
Spoedeisende zorg
Chronische zorg
Complexe ouderenzorg
Zorg voor het kind
Psychische klachten
ALK
Palliatieve zorg
Preventie
Praktijkmanagement
Categorie: Competentiegebieden
Medisch handelen Communicatie Maatsch. handelen Wetenschap Professionaliteit
Medisch handelen
Communicatie
Maatschappelijk handelen
Wetenschap
Professionaliteit
Categorie: Overige aandachtsgebieden
Diversiteit Seksualiteit Innovatie
Diversiteit
Seksualiteit
Innovatie