Cognitieve meetinstrumenten voor ouderen: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
(opmaak gemaakt) |
|||
Regel 8: | Regel 8: | ||
| | | | ||
Vivian Kenter-Hupkes | Vivian Kenter-Hupkes | ||
+ | |||
Anouk Meijer | Anouk Meijer | ||
+ | |||
{{Auteur - Niek van Asperen}} | {{Auteur - Niek van Asperen}} | ||
|- | |- |
Versie van 26 nov 2021 om 14:15
Leerlijn complexe ouderenzorg | |
---|---|
Auteur |
Vivian Kenter-Hupkes Anouk Meijer |
Stage | |
KBA | |
Competenties | |
Leerplek |
Inhoud
Relevantie
Doel
Gebruiksaanwijzing
Onderwijsactiviteiten
Bronnen
De bouwstenen in de leerlijn complexe ouderenzorg
De leerlijnen
Categorie: De 10 huisartsgeneeskundige thema's
Kort | Spoed | Chron | Ouderen | Kind | Psych | ALK | Pall | Preventie | Praktijk |
Korte episode zorg |
Spoedeisende zorg |
Chronische zorg |
Complexe ouderenzorg |
Zorg voor het kind |
Psychische klachten |
ALK |
Palliatieve zorg |
Preventie |
Praktijkmanagement |
Categorie: Competentiegebieden
Medisch handelen | Comm |
Maatsch. handelen | Weten |
Profess |
Medisch handelen |
Communicatie |
Maatschappelijk handelen |
Wetenschap |
Professionaliteit |
Categorie: Overige aandachtsgebieden
Diversiteit | Seksuali |
Innovatie |
Diversiteit |
Seksualiteit |
Innovatie |