Categorie: Toepassing - Leergesprek: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k (Jae Klaasen heeft pagina Categorie:Leergesprek hernoemd naar Categorie:Bouwsteentoepassing - Leergesprek)
k (Jae Klaasen heeft de pagina Categorie:Bouwsteentoepassing - Leergesprek hernoemd naar Categorie:Toepassing - Leergesprek zonder een doorverwijzing achter te laten)
 
(geen verschil)

Huidige versie van 17 jul 2018 om 09:31

Bouwsteen toepassing: Leergesprek

De opleider stimuleert reflectie door vragen te stellen in de leergesprekken en door feedback te geven op grond van observaties. De opleider geeft 'feedforward' door samen met de aios te benoemen wat hij of zij de volgende keer van de aios verwacht (in gedrag en niveau van functioneren) en hoe de aios dit kan bereiken.

De aios vraagt actief feedback op het eigen handelen en plant leergesprekken in, gekoppeld aan leervragen. Door ditzelfde te doen tijdens het cursorisch onderwijs, krijgt de aios ondersteuning en feedback van docenten en mede-aios.

Uit: Landelijk opleidingsplan p.17

Pagina’s in categorie "Toepassing - Leergesprek"

Deze categorie bevat de volgende 200 pagina’s, van in totaal 234.

(vorige pagina) (volgende pagina)
(vorige pagina) (volgende pagina)